logo fardad tajhiz
اسکنر داخل دهانی

اسکنر داخل دهانی يوجوي

اسکنر داخل دهانی يوجوي (Youjoy oral scanner) یا Runyes 3ds intraoral scanner youjoy دارای فناوری ثبت سریع و آسان تصویر است که می‌تواند قابل اعتماد، داده‌های دقیق برای قالب دیجیتال دندان باشد. اسکنر دندانپزشکی یوجوی یک اسکنر سیستم باز است که دسترسی به آخرین تجهیزات فناوری را فراهم می‌کند. محصولی که به آخرین تکنولوژی برای عمل‌های پیچیده دهان و دندان در لحظه را فراهم می‌کند:

ترمیم دیجیتال، ارتودنسی دیجیتال، الگوی ناوبری ایمپلنت دیجیتال بخشی از قابلیت‌های این اسکنر دهانی است.

فناوری‌های اسکنر داخل دهانی یوجوی

Cable Connector

جعبه اتصال با طراحی فشرده کابل برق و کابل‌های اتصال به یکدیگر را یکپارچه می‌کند و پتانسیل به وجود آمدن مشکلات در این زمینه را از بین می‌برد. کاربری مفید و کارآمد برای عمل پیچیده است.

Aluminum connection

کابل داده اسکنر یوجوی قابل تعویض بوده و از نوع C است که برای اطمینان بیشتر طراحی اتصال پیچ یک اتصال پایدار در حین کار را به وجود می‌آورد. اتصالی که برای دندانپزشکان بسیار کارآمد است.

Easy detachable

نوک اسکنر داخل دهانی را می‌توان به سادگی جایگزین کرد. عملیات اتصال، خروج و ضدعفونی کردن، روش‌های غوطه‌وری، ضدعفونی و استریلیزاسیون دما و فشار بالا بسیار کارآمد است.

Humanized scanner Tip

نوک اسکنر به طور فعال با آن یکپارچه است و سیستم گرمایش داخل با سرعت گرمایش سریع و دمای ثابت عمل می‌کند. زاویه آینه نوک اسکن نزدیک به 45 درجه است تا بهتر بتواند منطقه مورد نظر را اسکن کند.

اسکنر یوجوی

شرکت Ningbo Youjoy Dental  Equipment Co., Ltd در می 2005 تاسیس شد. این شرکت تولید تجهیزات حرفه‌ای دندانپزشکی، تحقیق و توسعه، تولید و فروش را با هم ادغام کرده است.

Ningbo Youjoy در صنعت دستگاه‌های دندانپزشکی خوشنام و بین دندانپزشکان محبوب است. محصولات اصلی Youjoy اسکنر داخل دهانی و سنسور RVG است. هر دو این محصولات نیازمند زیرساخت‌های فنی کارآمد در شرکت سازنده هستند. همینطور نیازمند ثبت 

راهنمای خرید اسکنر داخل دهانی یوجوی

اسکنر داخل دهانی (Intraoral Scanner) وسیله‌ای برای تصویربرداری دیجیتال از دهان و دندان است. دندانپزشکان با کمک این ابزار پیشرفته می‌توانند تصویری سه‌بعدی با وضوح بسیار بالا از دندان مراجعان خود تهیه نمایند. اسکنرهای دندانپزشکی بسیار کم‌حجم و سبک هستند و می‌توانند بدون هیچ ابزار کمکی دیگری از دندان‌ها قالبگیری کنند. اسکنر داخل دهانی پیشرفته‌ترین ابزار در دندانپزشکی دیجیتال است و کاربردی گسترده در حوزه دندانسازی دارد. در حال حاضر، استفاده از این ابزار پیشرفته در کلینیک‌ها و لابراتوارهای دندانسازی بسیار گسترده شده است.

معیارهای انتخاب اسکنر داخل دهانی یوجوی

مهم‌ترین معیارهایی که هنگام خرید اسکنر داخل دهانی باید به آنها توجه داشت عبارتند از:

اسکنر داخل دهانی

بهترین اسکنرهای دندانپزشکی

انواع اسکنرهای داخل دهانی چینی، کره‌ای، ژاپنی، دانمارکی و آلمانی در بازار ایران موجود هستند. یوجوی (Youjoy)، تری‌شِیپ (3Shape)، آی‌تِرو (iTero)، سِرِس (CEREC)، کِیراِستریم (Carestream) و شاینینگ (Shining) معتبرترین برندهای اسکنر داخل دهانی در ایران هستند. داشتن استانداردهای بین‌المللی این حوزه یکی از معیارهای مهم انتخاب اسکنرهای دندانپزشکی است. گفتنی است که برخلاف روش‌های دیگر تصویربرداری از دندان، اسکنرهای داخل دهانی از نور لیزر استفاده می‌کنند که هیچ ضرری برای بیمار ندارد.

اسکنر یوجوی در حال حاضر بهترین اسکنر داخل دهانی در بازار ایران محسوب می‌شود. کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی مهم‌ترین ویژگی‌های اسکنرهای سه‌بعدی یوجوی هستند. توصیه می‌شود پیش از خرید اسکنر سه‌بعدی دندانپزشکی، کاتالوگ این محصولات به طور دقیق مطالعه شود.

ویژگی‌ مهم اسکنر داخل دهانی

علاوه بر مواردی که به تکنولوژی اسکنر داخل دهانی مرتبط هستند، باید به ویژگی‌های دیگری نیز توجه داشت که با طراحی و ساخت این محصولات ارتباط دارند. برای خرید اسکنر داخل دهانی مناسب توصیه می‌شود به موارد زیر نیز توجهی ویژه داشته باشید:

طراحی محصول اسکنر داخل دهانی

اسکنر دهانی یوجوی یا اسکنر دندان پزشکی یوجوی از فناوری پیشرفته در عین طراحی فوق العاده بهره می‌برد. طراحی محصول از موضوعاتی است که شاید در برخی از برندهای جهانی مورد توجه نبود. اما امروز از اعتبار و جایگاه بالایی برای رتبه دهی به محصولات پزشکی بهره‌مند است.

این بخش از طراحی محصول استفاده از اسکنر داخل دهانی بسیار ساده می‌کند. می‌توانید برای اطلاعات بیش‌تر در مورد آن با مشاوران فرداد تجهیز تماس بگیرید. 

سوالات متداول اسکنر داخل دهانی

اسکنر داخل دهانی دیجیتال یا Oral scanner فناوری پیشرفته سالهای اخیر در حوزه دندانپزشکی و اسکن داخل دهانی است.

این فناوری با اسکن سه بعدی از داخل دهان به پزشک برای تشخیص و درمان کمک شایانی می‌کند و سرعت عمل و دقت را در معاینات دندانپزشکی به شدت افزایش می‌دهد.

نمونه برجسته این محصول اسکنر یوجوي یا youjoy oral scanner است. ارائه تصویر آنلاین از سوژه مورد نظر و دقت بالا در شناسایی از مزیت های آن به حساب می آید.

اسکنر یوجوی دارای استانداردهای جهانی مورد قبول است و توسط دندانپزشکان حرفه‌ای در این حوزه مورد استفاده قرار گرفته است. از طرف دیگر یوجوی شرکت شناخته شده‌ای در حوزه تولید اسکنر به حساب می‌آید. همچنین این محصول بر خلاف بسیار از محصولات داخل ایران دارای پشتیبانی کامل است و شرکت فرداد تجهیز نماینده رسمی شرکت یوجوی در ایران است. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از این محصول استفاده کنید. 

اسکنر دهانی سه بعدی معمولا در تمامی موارد تشخیصی در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مواردی مانند: ترمیمی، ارتودنسی و زیبایی، اما به طور خاص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروتزهای متحرک
  • تاج
  • اباتمنت ها
  • ترمیم ها

اسکنر 3 بعدی داخل دهانی دیجیتال مزیت های عمومی و خاص دارند که به ترتیب به شرح زیر است:

مزیت عمومی اسکنر

  • افزایش سرعت در مقایسه با روش سنتی قالب گیری دندان
  • دقت بالا در شناسایی و اندازه گیری دقیق و آنلاین
  • صرفه‌جویی در زمان بیماران
  • جلب اعتماد بیماران در استفاده نکردن از مواد شیمیایی و خمیر قالب‌گیری
  • عدم احساس ناخوشایند ورود یک ماده خارجی به دهان بیمار
  • توجیه بیمار در اولین جلسه و شروع مرحله درمان

مزیت خاص اسکنر

  • پرتوزایی ایمن و محدود در ناحیه مورد نظر
  • محدود بودن زمان پرتو افکنی
  • دقت تصویر چند برابر در مقابل نمونه‌های سنتی
  • شناخت آسیب‌های جانبی در مرحله ابتدای معاینه مانند: عفونت، موارد سینوسی ناشی از دندان و…
  • ارزیابی کیفیت استخوان

بهترین برند اسکنر داخل دهانی در ایران به انواع وارداتی آن بازمی‌گردد. از میان این برندها اسکنر یوجوي youjoy برند معتبری است.

این برند از کشور چین است که با وجود قیمت به صرفه آن در بازار ایران از کیفیت بالا و پشیبانی داخلی ایران نیز بهره می‌برد. این محصول توسط شرکت فرداد تجهیز در ایران ارائه می‌شود. یکی دیگر از محصولات شرکت یوجوی RVG است که سنسور دیجیتال برای تصویربرداری از دندان است.

شما می‌توانید برای اطلاع از خدمات آن با مشاوران فرداد تجهیز به شماره:  02122885879

دقت بالا، سرعت زیاد، ابعاد مناسب، وزن کم، سهولت استفاده و قیمت متناسب مهم‌ترین ویژگی‌های یک اسکنر دندانپزشکی خوب هستند.

تکنولوژی تشخیص رنگ، سری‌های قابل تعویض، حذف خودکار بافت‌های اضافه، قابلیت توقف اسکن و ادامه آن از دیگر ویژگی‌های پیشرفته اسکنرهای دندانپزشکی محسوب می‌شوند.

اسکنرهای دندان ابزار اصلی در حوزه دندانپزشکی دیجیتال هستند. اسکن سه بعدی دندان بهترین جایگزین قالب‌گیری سنتی است.

اسکنرهای داخل دهانی تصویربرداری از دندان‌ها را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از پیش کرده‌اند. این ابزارهای کاربردی تصاویر سه‌بعدی بسیار دقیقی را به دندانپزشکان و دندانسازان ارائه می‌دهند. در دندانسازی دیجیتال دیگر نیازی به استفاده از خمیرهای قالب‌گیری نخواهد بود.

اسکنرهای داخل دهانی تصویری سه‌بعدی و بسیار دقیق از دندان‌ها ارائه می‌کنند. این اسکنرهای تخصصی وارد دهان می‌شوند و اسکنی سرتاسری از دهان انجام می‌دهند.

خروجی این تصویر با فرمت مخصوص خود ذخیره می‌شود و آماده ارسال به لابراتوار می‌شود. قالب دندان و دیگر موارد ترمیمی پس از اعمال اصلاحات احتمالی روی همین تصویر ساخته می‌شوند.

اسکنر دندانپزشکی یوجوی بهترین اسکنر داخل دهانی چینی موجود در بازار ایران است. یوجوی برندی شناخته‌شده در سراسر جهان است و تمامی استانداردهای بین‌المللی این حوزه را دارد. محصولات این کمپانی از دقت بسیار بالایی در مقایسه با رقبای کره‌ای و آلمانی خود برخوردارند. همچنین این محصولات آزمون کیفیت خود را در گذر زمان با موفقیت از سر گذرانده‌اند.

قیمت اسکنر دندان به تکنولوژی‌های به کار رفته در اسکنر بستگی دارد. این تکنولوژی‌ها امکانات گوناگونی را در اختیار دندانسازان و دندانپزشکان قرار می‌دهند. باید توجه داشت که اسکنر داخل دهانی با دوربین داخل دهانی فرق دارد. قیمت اسکنر داخل دهانی در سال 1402 بین 550 میلیون تومان تا 900 میلیون تومان است.

علاوه بر ابعاد و ارگونومی اسکنر، توجه به معیارهای تخصصی زیر می‌تواند در تهیه اسکنر دندانپزشکی مناسب به شما کمک کند:

  • هماهنگی با دیگر اسکنرها و پرینترهای مورد استفاده در مطب یا لابراتوار
  • همخوانی خروجی تصویر با فرمت‌های رایج نظیر OBJ، PLY، STL و DCM
  • قابلیت تطبیق رنگ و ترسیم تمام‌رنگی مدل
  • قابلیت پردازش تصاویر در قالب تصویری یکپارچه
  • امکان اتصال به دیگر دستگاه‌ها و همخوانی تصاویر خروجی با نرم‌افزارهای رایج بدون کاهش کیفیت
  • امکان بررسی و تطبیق وضعیت قدیمی و فعلی دندان‌ها
  • امکان به کار گیری هوش مصنوعی در پردازش تصاویر
  • امکان تشخیص پوسیدگی و جرم دندان‌ها 
  • امکان حذف بافت نرم اضافه در اسکن 
  • امکان اسکن نواحی فلزی با سرعت و دقت بالا 
  • امکان اسکن ترمیم‌های کامپوزیتی و امالگامی با سرعت بالا 
  • امکان اسکن نواحی بی‌دندانی با دقت بالا 
  • امکان اسکن کامل فک در کمتر از سی ثانیه

با ما تماس بگیرید

نام(Required)
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .